امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۰۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۸ تير ۱۴۰۱
با اعلام محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای برگزاری جلسه‌ به وزارت ورزش رفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شاهد شرایط عجیبی پیرامون تیم ملی فوتبال ایران بوده‌ایم. ماجرا از توئیت چند نفر از سردبیران رسانه‌های ورزشی و اینکه ماموریت تغییر دراگان اسکوچیچ کلید خورده است، آغاز شد و در ادامه با معرفی کی‌روش به عنوان جدی‌ترین گزینه و همینطور موضع‌گیری برخی بازیکنان وارد فاز جدیدی شدیم که نگرانی‌های زیادی را میان اهالی فوتبال به همراه داشته است.
در همین رابطه خبرنگارانی که از صبح امروز مقابل فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده‌اند گفتگویی با محمد جماعت مدیر رسانه‌‎ای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادند و از او درباره اتفاقات و حواشی اخیر پرسیدند. جماعت در مهم‌ترین بخش از صحبت‌هایش تاکید داشت که تصمیم‌گیرندگان اصلی درباره شرایط تیم ملی، فدراسیون نشین‌ها هستند.
با این حال مدیر رسانه‌ای تیم ملی در گفتگوی خود با خبرنگاران از حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون در وزارت ورزش خبر داده است؛ جایی که احتمالا قرار است این دو مسئول تصمیم‌ساز فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر نشستی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها