کد خبر: ۵۰۹۱۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۰ تير ۱۴۰۱
تیم ملی نوجوانان بعد از شکست 4-2 در برابر تیم نساجی این بار تیمی در رده سنی جوانان (آسیا ویژن تهران) را با گل های کسری طاهری (2 گل) و محمد عسگری 3- صفر شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در این بازی همانند دیدار با نساجی بازی رو به جلوی شاگردان حسین عبدی نمود داشت و آنها در نهایت پیروزی خود را 3-0 صفر جشن گرفتند و البته در فاز دفاعی به مراتب تیمی بهتر از روز بازی با نساجی بودند و در نهایت دروازه خود را بسته نگه داشتند.

یک آزمون سخت پیش روی این نوجوانان است. صعود به مرحله نهایی جام ملت ها و در ادامه صعود به جام جهانی به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا. مسیری سخت اما شدنی همانند سال 2016 که تیم ملی نوجوانان با رهبری عباس چمنیان در جام ملت های آسیا نایب قهرمان شد و در سال 2017 یکی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2017 گوای هند بود و در این مسابقات هم درخشید و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت.

شاید برای موفقیت در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا حضور در بازی های دوستانه تورنمنت کافا و برگزاری بازی های داخلی کافی باشد اما در ادامه مسیر و به منظور حضور شایسته در انتخابی جام جهانی و درنهایت صعود به جام جهانی فدراسیون فوتبال باید بازی های دوستانه خوبی را برای این تیم تدارک ببیند.

نوجوانان ایران در سودای صعود با جام جهانی هستند. این اشتیاق در چهره آنها هویداست. چه در تمرینات و چه در بازی های دوستانه. اما این اشتیاق برای رسیدن به هدف کافی نیست و فدراسیون فوتبال باید با یک برنامه ریزی قوی در کنار این تیم باشد. در آن صورت است که اتفاقات شیرین سال 2017 یک بار دیگر می تواند برای فوتبال پایه تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها