امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۳ تير ۱۴۰۱
صبح پنجشنبه؛
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم ، صبح امروز پنجشنبه در قالب بیست و هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

رئیس‌جمهور وارد کرمانشاه شد

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز پنجشنبه آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس دولت سیزدهم در قالب بیست و هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی (ره) شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان کرمانشاه قرار گرفت.

وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری، نیرو، بهداشت و درمان، اقتصاد، جهاد کشاورزی، وزیر کشور، میراث فرهنگی و معاونین رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها و… از برنامه‌های رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود در مقصد کرمانشاه است.

همچنین وزرا نیز در شهرستان‌های استان کرمانشاه حضور خواهند یافت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها