يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۸ تير ۱۴۰۱
مهدی کریمیان یکی از گزینه های مربیگری در تیم سپاهان بود. مربی ای که در دوران فوتبالش سه بار با سپاهان قهرمان لیگ برتر شد و یک بار هم با استقلال این عنوان را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی کریمیان فصل گذشته با شاهین بندرعامری قهرمان گروه ب این مسابقات شد و به لیگ یک صعود کرد و به سبب دانستن زبان یکی از گزینه های مربیگری باشگاه سپاهان برای کمک به مورایس بود اما به نظر می رسد حضور او در سپاهان و مربیگری در این تیم منتفی شده است. به این خاطر که با اعلام باشگاه شاهین بندرعامری این تیم در فصل جدید مسابقات با مربیگری مهدی کریمیان شرکت خواهد کرد. پیش تر قرار بود امتیاز این تیم به یزد واگذار شود اما با تلاش های صورت گرفته از سوی استانداری بوشهر قرار است شاهین بندر عامری به عنوان نماینده بوشهر در  فصل جدید مسابقات لیگ یک شرکت کند.

انتظار می رود در روزهای آتی یک مربی ایرانی به عنوان کمک به کادر فنی تیم سپاهان اضافه شود. صحبت از حضور هادی عقیلی هم در این تیم شده بود و صحبت هایی با او صورت گرفت اما فعلا باشگاه سپاهان در این زمینه تصمیم نهایی نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها