أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۸۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۸ تير ۱۴۰۱
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید گفتگو ارتباط مستقیمی با میدان جنگ دارد، و کی‌یف تنها پس از شکست ارتش روسیه، وارد مذاکره با مسکو خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، «دیمیتری کولِبا»، وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد: کی‌یف تنها زمانی آماده گفتگو با مسکو خواهد شد که قبل از آن ارتش روسیه را در میدان شکست داده باشد.

وزیر خارجه اوکراین اوکراین در مصاحبه با رسانه‌های این کشور افزود: اجازه دهید ابتدا وضعیت را در خط مقدم تغییر دهیم، بعد مذاکره خواهیم کرد. هر کسی می‌داند که مذاکرات ارتباط مستقیمی با وضعیت جبهه‌ها دارند. وی در ادامه خطاب به کشورهای غربی گفت: من این رو به همه شرکا می‌گویم. روسیه تنها پس از شکست در میدان، سر میز مذاکره می‌نشیند.

به گفته این دیپلمات ارشد دولت اوکراین، رئیس‌جمهور ولودیمیر زلنسکی، موضعی اصولی درباره این موضوع دارد. او گفتگوهای احتمالی را رد نمی‌کند، اما با توجه به رفتار تهاجمی روسیه، فعلاً زمینه گفتگو وجود ندارد.

«ماریا زاخاراوا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به این اظهارات آقای کولِبا گفت: اوکراین خواهان صلح نیست و تحت دیکته و فشار واشنگتن، گفتگو با مسکو را رد می‌کند.

وی در این باره افزود: این اظهارات کولِبا پاسخی است به همه کسانی که روسیه را به طفره‌رفتن از گفتگو با اوکراین متهم می‌کنند؛ خود رژیم کی‌یف از مذاکره طفره می‌رود و یک بار دیگر این را ثابت کرد.

زاخاراوا سیاست‌های دولت اوکراین را تحت تأثیر آمریکا دانست و در این باره گفت: کولِبا یک بار دیگر ثابت کرد که رژیم اوکراین به دنبال صلح نیست، اما فراموش کرد که بگوید این موضع اوکراین نیست بلکه حرف واشنگتن است که رژیم کی‌یف آن را تکرار می‌کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها