أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۹ تير ۱۴۰۱
مرتضوی در حاشیه هیئت دولت:
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه چندین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل شده و منابع خوبی در این خصوص تخصیص داده شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و هشت سفر استانی از سوی رئیس جمهور انجام شده است. ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات مردم از جمله مهمترین دستاوردهای رئیس جمهور بود.

وی عنوان کرد: در مورد یکی از مباحثی که در رابطه با بعضی از مصوبات از جمله احیای دریاچه ارومیه مطرح می‌شود باید به اطلاع مردم برسانم که خوشبختانه چندین جلسه ستاد تشکیل شده و منابع خوبی تخصیص داده شده است. امیدوار هستیم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه حل شود. دور دوم سفرهای استانی نیز حسب دستورات رئیس جمهور برنامه‌ریزی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها