کد خبر: ۵۱۰۱۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد که کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، رابطه بسیار خوبی با نیمار شکل داده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی درباره احتمال جدایی نیمار از پی اس جی مطرح شده است. 
با این حال نشریه برزیلی UOL Esporte که به این بازیکن نزدیک است مدعی شده که او علاقه زیادی به گالتیه، سبک تفکر او و صحبت‌هایش پیدا کرده و همین باعث شده که بیشتر از هر زمان دیگری به ادامه حضور در پی اس جی علاقه‌مند باشد. 
این ستاره برزیلی همچنین در گفتگو با این مربی متقاعد شده که قرار است مسئولیت‌های جدید و مهمی در زمین بازی داشته باشد و این موضوع در سالی که قرار است جام جهانی 2022 قطر در آن برگزار شود برای او بسیار مهم است. 
نیمار تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد و شاید بحث جدایی او از این باشگاه در سال‌های پیش رو عملی شود اما چنین چیزی در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد. 
این در حالی است که احتمال جدایی او بارها از ابتدای تابستان تا به حال، با تغییراتی که در پی اس جی ایجاد شد و حضور گالتیه و لوییز کامپوس مورد بحث بوده است. حتی تعبیری که از صحبت‌های ناصر الخلیفی شد هم علیه او بود. در نهایت، نباید فراموش کرد که سرمربی فرانسوی جدید این تیم به صورت علنی از حضور این بازیکن در تیمش دفاع کرد و همین موضوع نقش مهمی را در حفظ او ایفا کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها