أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۲۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
رئیس بانک مرکزی روسیه گفت، روسیه به کشورهایی که تصمیم دارند سقف قیمتی برای نفت روسیه اعمال کنند، نفت نخواهد فروخت.
روسیه به کشورهایی که مسیر صادرات نفت سنگ اندازی می کنند نفت نمی فروشد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از رویترز، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه گفت، روسیه به کشورهایی که تصمیم دارند سقف قیمتی برای نفت روسیه اعمال کنند، نفت نخواهد فروخت.

نابیولینا افزود، پیشنهاد گروه جی هفت با هدف محروم کردن روسیه از درآمدهای انرژی، قیمت جهانی نفت را افزایش خواهد داد.

نابیولینا توضیح داد: «تا آنجایی که من متوجه شدم، ما به آن کشورهایی که چنین سقف قیمتی را بر نفت ما اعمال کنند، نفت نمی‌فروشیم و محصولات نفتی به کشورهایی که آماده همکاری با ما هستند، ارسال خواهد شد.»

طرح اعمال سقف قیمتی که برای نخستین بار ماه گذشته توسط جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا مطرح شد، می تواند بر روی نیمی از قیمت نفت روسیه تعیین شود اما هنوز شکل توافق نهایی و سقف قیمتی هنوز اعلام نشده است.

کشورهای عضو جی هفت، در نشست خود اعلام کرده بودند که برای محدود کردن درآمدهای نفتی روسیه، برای نفت این کشور سقف قیمت بگذارند و در صورتی که کشورها با این قیمت نفت روسیه را بخرند، خدمات بیمه کشتی و غیره به آنها ارائه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها