أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۵۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و شماری از مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار عصر سه‌شنبه با حضور خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه قم به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد.

در این مراسم که احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، عباس ذاکریان فرماندار، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند به ۳۰ نفر از اصحاب رسانه به‌ قید قرعه کمک‌ هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء شد.

در ادامه این دورهمی صمیمی اهالی رسانه و مطبوعات استان از کارت‌های هوشمند ویژه اعضای خانه مطبوعات نیز رونمایی به عمل آمد.

احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در بخشی از این مراسم بابیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جنگ رسانه‌ای دشمن قرار دارند نسبت به توجه به جهاد تبیین و مقابله با شایعات رسانه‌های معاند توسط خبرنگاران قمی تاکید کرد.

مدیرخانه مطبوعات قم نیز در سخنانی بیان کرد: ارتقای کیفی و نهادینه شدن مرجعیت رسانه‌ای خانه مطبوعات دو هدف عمده این تشکل صنفی است.

محمدحسین همتی نژاد با اشاره به بخشی از مشکلات و کاستی‌های جامعه رسانه‌ای استان گفت: از ابتدای آغاز بکار مدیریت جدید خانه مطبوعات در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب و در قالب برگزاری آیین‌های مختلف و تجلیل از اصحاب رسانه مصرف‌شده است.

۱۷ مرداد و سالگرد شهادت شهید محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها