يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۵۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی اکبر محمدی را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022، رئیس فدراسیون والیبال در حکمی اکبر محمدی را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی مردان جهان منصوب کرد.

محمدی که حدود شش سال سابقه فعالیت به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان در کنار بهروز عطایی را دارد، در راستای هماهنگی بیشتر کادر فنی به‌عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران منصوب شد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال جاری به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این امیر خوش خبر این وظیفه را بر عهده داشت اما به دلایل نامعلوم از این سمت کنار گذاشته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها