امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۰۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعلام قدرت بی‌صدای صادقیان در ترکیه؛
با معرفی صادقیان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره تراکتور باید منتظر اضافه یا حذف شدن یک نفر باشیم تا تعداد به استاندارد برسد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، باشگاه تراکتور روز گذشته از انتخاب غلامرضا صادقیان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره خبر داد. مدیرعامل اسبق تراکتور، ساعتی بعد از اعلام این خبر، در کنار رضا اسدی، جدیدترین خرید سرخ پوشان دیده شد؛ معمولا چنین کاری را مدیرعامل یک باشگاه انجام می‌دهد و کمتر دیده شده که یک عضو هیئت مدیره، قرارداد بازیکن جدید را امضا و در عکس معرفی او حضور یابد. البته این موضوع، شایعات اخیر در مورد پایان کار مدیرعامل تراکتور را بیش از پیش پررنگ کرده است.

پیش از انتخاب صادقیان به عنوان عضو جدید، هیئت مدیره تراکتور 5 عضو داشت؛ عباس الیاسی (رئیس)، علی خطیر (نایب رئیس)، منصور رستگارپور، محمد جنگجو و میر معصوم سهرابی. حال این تعداد به 6 نفر افزایش یافته که عددی استاندارد برای اعضای هیئت مدیره یک باشگاه نیست. از آن جایی که تعداد اعضا برای رای گیری های مختلف باید فرد باشد، نیاز است که یا یک عضو کم شود یا اینکه عضو دیگری به این جمع اضافه شود.

صادقیان که زمانی مدیرعامل تراکتور بود ولی مدت زیادی کار نکرد، در طول چند وقت اخیر بیشتر در شعبه ترکیه باشگاه فعالیت می کند. اینک با حضور او، در صورتی که قرار باشد یک عضو از اعضای هیئت مدیره کم شود، این فرد احتمالا میرمعصوم سهرابی خواهد بود که پیش از این نیز شایعات پایان همکاری او شنیده می‌شد. اگر هم قرار باشد عضوی اضافه شود، بایستی منتظر بمانیم و ببینیم تفکیک وظایف در باشگاه تراکتور چگونه خواهد بود، چرا که در حال حاضر سهرابی حتی در ظاهر هم هیچ نقشی در امور نقل و انتقالاتی نداشته است.

عضو جدید هیئت مدیره تراکتور که رابطه خوبی هم با مالک باشگاه دارد، از مدت ها پیش در دفتر ترکیه، کارهای مربوط به باشگاه را انجام می داد و شاید در حال حاضر و پیش از هر اتفاقی که پیش بینی آن سخت نیست، باید او را فعلا مدیرعامل شعبه ترکیه تراکتور بنامیم. تیمی که فارغ از مسائل و جنگ های مدیریتی، نیاز به آرامش و کسب نتایج خوب برای به دست آوردن دوباره دل هوادارانش دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها