أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه مس رفسنجان از جدیدترین خرید خود که یک مدافع برزیلی است رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مس رفسنجان در سومین سال حضور خود در لیگ برتر، به دنبال حضوری قدرتمندتر است. این تیم که فصل گذشته نشان داد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، در مارکت تابستانی این فصل، با حفظ مهره های کارآمد فصل قبل، چهره های شاخصی هم به خدمت گرفته است. جدیدترین خرید نارنجی پوشان که دقایقی پیش معرفی شد، یک مدافع برزیلی است.

خط دفاعی، پستی بود که تیم ربیعی در آن نیاز به تقویت داشت. ایمان سلیمی و رامتین سلیمان زاده پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی جذب شده بودند و زمزمه های حضور یک مدافع برزیلی هم به گوش می رسید که این اتفاق امروز نهایی شد و جفرسون باهیا پس از توافق با باشگاه مس رفسنجان، به عضویت تیم فوتبال این باشگاه درآمد.

جفرسون داسیلوا دو سانتوس، متولد سالوادور برزیل و 30 ساله است. او فوتبال خود را از باشگاه پالمیراس B شروع کرد. جفرسون در سال 2020 از پنافیل پرتغال به پورتیموننزه این کشور پیوست و در طول 2 سال اخیر به صورت قرضی در 4 تیم دیگر بازی کرد. آخرین تیم او براسک اس سی برزیل (سری B برزیل) بود و بعد از پایان قرارداد قرضی خود با این تیم دوباره به پرتغال برگشت.

جفرسون که مورد توجه باشگاه مس رفسنجان قرار گرفته و مذاکره با او از چند وقت پیش شروع شده بود، در نهایت تصمیم گرفت تا فصل جدید را در جمع نارنجی پوشان رفسنجان ادامه دهد و به این ترتیب مقصد بعدی اش ایران بود.

مدافع تازه وارد مس رفسنجان، فصل گذشته برای براسک 14 بازی انجام داد و 810 دقیقه در زمین حضور داشت. او تا کنون فرصت بازی برای تیم ملی کشورش را پیدا نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها