يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۸۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین در محدوده قیمتی 23760 دلار در حال دست به دست شدن است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از کوین مارکت کپ، روز گذشته قیمت بیت‌کوین در بازار جهانی 3.36 درصد افزایش یافت و حتی تا 24 هزار و 580 دلار هم بالا رفت.

بیت‌کوین هم‌اکنون روی قیمت 23 هزار و 760 دلار در حال دست به دست شدن است؛ این قیمت نسبت به هفته پیش 4.8 درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت‌کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به 454 میلیارد دلار رسانده است. تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به 19 میلیون و 108 هزار و 137 عدد رسید.

نکته حائز اهمیت آنکه در روز 18 ژوئن بیت کوین با رسیدن به قیمت 17 هزار و 592 دلار کمترین سطح قیمتی خود در سال 2022 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رساند، اما از آن به بعد حدود 35 درصد رشد قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رسانده است.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم در معاملات امروز 0.4 درصد رشد کرد و به 1099 میلیارد دلار رسید. تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم امروز به 20 هزار و 399 نوع رسیده است. در 24 ساعت گذشته 76 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابه‌جا شده که 27 میلیارد دلار آن سهم بیت‌کوین بوده است.

قیمت اتریوم هم امروز 1698 دلار بود. ریپل هم 38 سنت در حال معامله است و کاردانو روی 53 سنت خرید و فروش می‌شود. دوج کوین هم هنوز روی 7 سنت جابه‌جا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها