يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
ملی‌پوش والیبال زنان گفت: بی‌دلیل نامم از تیم ملی والیبال خط زده شد و «الکساندرا کمپدلی» گفت که با بهترین لیبرو فاصله دارم در حالی که ۲ سال به عنوان بهترین لیبروی ایران انتخاب شدم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از زهرا بخشی روز دوشنبه درباره تیم ملی والیبال زنان، اظهار داشت: ابتدا به تیم ملی والیبال زنان دعوت شدم؛ اما بعد خط خوردم. دلیل خط خوردنم را دقیق نمی‌دانم و وقتی سوال پرسیدم الکساندرا کمپدلی گفت که من با بهترین لیبرو فاصله دارم. چطور چنین چیزی می‌گوید وقتی ۲ سال با ویدئو چک و سیستم اطلاعات والیبال (VIS) به عنوان بهترین لیبروی ایران انتخاب شدم.

وی افزود: حتی اگر کمپدلی برای جوانگرایی نام من را خط زده است، فردی که جایگزینم کرده، ۲۴ سال سن دارد و یکسال از من کوچکتر است. یعنی لیبروی ۲۵ ساله سنش زیاد است و فرد جایگزین با ۲۴ ساله جوان می‌شود. با این حرف‌ها به بهترین بودنم شک کردم. حتی با تیم سایپا در جام باشگاه‌های آسیا بهترین عملکرد را داشتم. چگونه نامم را خط می‌زنند و می‌گویند که خیلی با نفرات خوب فاصله دارم و از نظر خودم بهترین هستم.

ملی‌پوش والیبال زنان عنوان کرد: الان تیم ملی واقعا جوانگرایی کرده است؟ سال گذشته الهه پورصالح و زهرا مغانلو را وارد تیم ملی کردند و الان هم در تیم هستند و به جز زهرا کریمی چه جوان دیگری وارد تیم ملی شده است. اگر بحث جوانگرایی مطرح شده، نگار کیانی هفت سال از من بزرگتر است. کمپدلی به من گفت امیدوارم عملکرد من را در لیگ آینده ببیند یعنی در لیگ گذشته ندیده است؟ همان بهتر که زودتر نامم را از تیم ملی خط زدند زیرا به کارهای فردی و مربیگری خود ادامه می‌دهم و اگر لحظه آخر نامم را از فهرست تیم ملی حذف می‌کردند، حالم بدتر می‌شد.

وی یادآور شد: اکنون تیم ملی والیبال زنان تنها با رده‌های نوجوان و جوان برخی از کشورها بازی کرده است؛ اما بازی با این رده‌ها با رده بزرگسالان بسیار متفاوت است زیرا باید در رقابت‌های پیش‌رو با رده‌های بزرگسالان روبرو شوند. امیدوارم این تیم بهترین نتیجه را بگیرد زیرا والیبال و کشورم را دوست دارم و حتی اگر من در تیم ملی نباشم به پیروزی برسند.

بخشی با اشاره به اینکه رده‌های پایه خیلی خوب هستند، گفت: بازیکنان این رده‌ها در آسیا فوق‌العاه بودند. همچنین این بازیکنان از نظر فیزیکی و قد خوب هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها