يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۰۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت قانون گل خارج از خانه را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه «الاقتصادیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024 را حذف کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا قانون گل در خانه حریف را برای تعیین برنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

بر اساس تصمیم AFC در صورت تساوی دو تیم در وقت های اضافه و سپس ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی لیگ قهرمانان آسیا 2023 خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین روز گذشته از زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2023 با فرمت اروپایی خبر داد. لیگ قهرمانان آسیا از این به بعد به شکل لیگ قهرمانان اروپا از پاییز شروع می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها