يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۰۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
پژمانفر، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از کمیته بدوی فدراسیون فوتبال خواست در مورد تایید صلاحیت افراد به خصوص مهدی تاج دقت عمل لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، او در برنامه فوتبال برتر اسمی از مهدی تاج نیاورد اما در خصوص پرونده مارک ویلموتس گفت: نسبت به پرونده این مربی شکایت‌هایی از سوی مردم صورت گرفت و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در کنار سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات به این پرونده ورود کرد و آن را مورد بررسی قرار داد. برای ما محرز شد که در عقد قرارداد با این مربی سوء‌مدیریت صورت گرفته است و به همین خاطر ضرر و زیان زیادی متوجه کشور شده است.

او ادامه داد: در خصوص این پرونده رای نهایی هم صادر شده است و ما این مسیر را دنبال می کنیم تا حقایق پشت پرده این پرونده برای مردم روشن شود. من از اینکه در خصوص این پرونده برای مردم صحبت کنم واقعا من خجالت می کشم؛ ضرر روحی و روانی که به خاطر این قرارداد به مردم و اهالی فوتبال وارد شده است به نسبت ضرر مالی قابل مقایسه نیست. ما میلیون‌ها علاقمند به فوتبال در کشور داریم و قرارداد با مارک ویلموتس و عملکرد این مربی آسیب‌های روحی و روانی زیادی را به علاقمندان به فوتبال وارد کرد. ما نباید اجازه دهیم کسانی که در گذشته مسبب این قرارداد شدند بار دیگر وارد صحنه شوند و کار را پیش ببرند. از کسانی که در خصوص بررسی صلاحیت افراد تلاش می‌کنند، خواهش می کنم در اینباره دقت عمل لازم را داشته باشند. چرا که با صدور رای نهایی این پرونده، پرونده مفتوح دارند و از سویی پرونده‌هایی علیه آنها در جریان است که منجر به صدور رای محکومیت قطعی شده است. الان نزدیک بازی‌های جام جهانی هستیم و نباید اجازه دهیم برای فوتبال تصمیماتی گرفته شود که همان مسیر گذشته دنبال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها