أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۱۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
یکی از بدترین منکرات امروز این هست که بدترین منکر‌ها را مرتکب می‌شوند و ما اقدامات لازم برای امر به معروف و نهی از منکر را انجام نمی‌دهیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در اجلاس سالیانه جایزه جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که با حضور سفرا و وزاری بین المللی و مقامات عالی داخلی و بین المللی برگزار شد، اظهار کرد:

وی افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر نسبت به مال و جان و آبروی انسان ظلم می‌کنند و به دروغ از حقوق بشر دم می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امروز برخی از مسئولان غربی و به خصوص آمریکایی با غروری که دارند می‌گویند یا مردم دیگر جوامع با ما هستند یا بر ما و حتی یک انسان مستقل را برنمی‌تابند و می‌گویند اگر با ما نبودید باید تحت سخت‌ترین مشکلات قرار بگیرید.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اسلام عزیز اجازه نمی‌دهد که فرد در مقابل دشمن خود که هنوز برای حمله آماده نشده و سلاح به دست نگرفته است برای جنگ اقدام کند.

وی گفت: نگاه به تاریخ مدعیان حقوق بشر غربی نشانگر جنایت‌هایی است که در گوشه کنار دنیا انجام داده و هنوز هم چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند.

رئیس قوه قضائیه افزود: مدعیان حقوق بشر در جنایاتی که در عراق رخ داد کجا بودند و خودشان هم بنا به گفته مسئولان خود آمریکا که گفتند داعش را ما ایجاد کردیم دفاعی از بشر در برابر جنایت داعش و آوارگی مردم نکردند.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل اقدامات رژیم جعلی صهیونیست و ظلم‌های چند ساله آن‌ها در فلسطین نیز کاری نکردند و کودکان و مردم بی دفاع یمن نیز به دلیل نداشتن دارو غذا و مواد مایحتاج اولیه در وضعیت سختی قرار دارند.

وی اضافه کرد: بر ما است که دفاع از مظلوم در برابر ظالم را به ویژه در این ایام تبیین کنیم و یکی از بدترین منکرات امروز این هست که بدترین منکر‌ها را مرتکب می‌شوند و ما اقدامات لازم برای امر به معروف و نهی از منکر را انجام نمی‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها