کد خبر: ۵۱۱۲۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
پنجعلی مطرح کرد؛
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط مدیریتی که در تیم ملی به وجود آمده را در تیم‌های محلات هم شاهد نبوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، محمد پنجعلی در مورد شرایطی که برای تیم امید کشورمان پیش آمد و این تیم مجبور به غیبت در بازی‌های کشورهای اسلامی شد، اظهار داشت: با شرایطی که مدیریت فوتبال ما این روزها دارد بیش از این هم انتظار نباید داشت. مگر با  تیم ملی چه کاری کردند که اکنون بخواهند برای تیم امید کاری کنند. تیم ملی که به جام جهانی رفته بدون بازی تدارکاتی در روزهای فیفا ماند. تیم دوپاره و دو تکه شد. گفتند مربی برکنار است و بعد دوباره از این تصمیم منصرف شدند.

وی افزود: باور کنید در تیم‌های محلات هم چنین اتفاقاتی که در تیم ملی کشورمان رخ داد را نمی توانید ببینید! این وضعیت حاصل مدیریت آشفته فوتبال است. یکسری امتحان پس داده دوباره برای ریاست آمده‌اند در حالیکه بزرگان فوتبال خانه نشین هستند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در مورد اینکه با این وضعیت چه شرایطی در جام جهانی خواهیم داشت، عنوان کرد: کار بسیار سختی پیش رو داریم. درواقع فوتبال ما دشمن شاد کن شده و با رفتاری که در مورد تیم ملی داشتیم آمریکا، انگلیس و ولز خوشحال شده‌اند زیرا قطعا آنها اخبار فوتبال ملی ما را پیگیری می‌کنند. با این حال مثل همیشه روی کیفیت و تعصب و غیرت بازیکنان باید حساب کنیم. اینکه بازیکنان به خاطر منافع ملی کدورت‌ها را کنار بگذارند و به خاطر کشور و مردم از منافع ملی دفاع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها