أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۵۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
تیم فوتبال نساجی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر می‌تواند پس از مدت‌ها در ورزشگاه خانگی‌ خود میزبانی کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نساجی مازندران طبق برنامه باید در هفته اول بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر از مس رفسنجان میزبانی کند و به دلیل آماده نبودن صد درصد ورزشگاه شهید وطنی این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر ورزشگاه شهید وطنی مراحل پایانی کار آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد. کار مرمت نیمکت‌ها و رختکن‌ها، تعویض پروژکتورها، تقویت سیستم نور ورزشگاه و همچنین تعمیرات جایگاه‌های VIP و CIP به اتمام رسیده و مشکلات ورودی کنار جایگاه این ورزشگاه هم برطرف شده است. تنها دغدغه‌ای که درباره اتمام پروژه ورزشگاه وطنی وجود دارد، چمن ورزشگاه است و پس از کشت ذخیره چمن، این مشکل هم تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.

شاگردان حمید مطهری پس از برگزاری بازی‌شان مقابل مس رفسنجان در اصفهان، در هفته دوم هم میهمان سپاهان در نقش جهان خواهند بود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ورزشگاه شهید وطنی در هفته سوم و با بازی نساجی - ملوان در روز پنجشنبه 3 شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها