أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۵۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
یک مربی تمرین‌دهنده و یک مربی بدنساز اسپانیایی جواد نکونام را در هدایت فولاد برای فصل آینده همراهی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" باشگاه فولاد خوزستان در جدیدترین اقدام برای حضور قدرتمند در فصل جدید، دو دستیار اسپانیایی را به کادرفنی اضافه کردند.

بنا بر اعلام باشگاه فولاد، رائول لوپز و مانوئل گونزالز دو‌ مربی اسپانیایی به کادرفنیاین تیم برای لیگ بیست و دوم اضافه شدند. با درخواست کادرفنی و پیگیری‌های حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد، مانوئل گونزالز ‌به عنوان مربی تمرین‌دهنده و رائول لوپز به عنوان مربی بدنساز فولاد در فصل جاری معرفی شدند.

رائول لوپز سابقه مربی‌گری در کادیز اسپانیا، التعاون و الفتح عربستان و بنی‌یاس امارات را در کارنامه دارد و همچنین مانوئل گونزالز نیز در تیم‌های مالاگا، اسپانیول اسپانیا و الفتح عربستان فعالیت داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها