کد خبر: ۵۱۱۹۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
اشتباه سیستمی دفاتر دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي
اگرچه گمان می‌رود که این اتفاق یک خطای سیستمی باشد اما از سایت‌های وابسته به نیروی انتظامی، انتظار دقت بیشتری آن هم در ایام اربعین می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 598، در هفته‌های اخیر با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و اشتیاق عاشقان اباعبدالله برای شرکت در مراسم پیاده روی، صف‌های اخذ گذرنامه در دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی شلوغ شده است.

از این رو نیروی انتظامی با راه اندازی سایت نوبت‌دهی دفاتر خدمات پلیس+10 ، از شلوغ شدن این دفاتر جلوگیری کرده و شهروندان می‌توانند چند روز زودتر جهت دریافت خدمات، نوبت بگیرند.

رویه ثبت نوبت بدین صورت است که شهروندان با مراجعه به سایت https://p10.epolice.ir وارد قسمت نوبت گیری برای صدور گذرنامه می‌شوند. در ادامه متقاضیان برای اخذ نوبت اینترنتی، باید ابتدا استان و شهر مورد نظر خود را وارد کنند.

در این مرحله با مراجعه به قسمت انتخاب استان، نام لکستان توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. این سایت با ثبت استانی جدید و نادرست بنام لکستان، شهری بنام ایوتوند را نیز برای آن به ثبت رسانیده است.

لکستان استان جدید ایران / پلیس +10 سی‌ودومین استان ایران را ثبت کرد!

اگرچه گمان می‌رود که این اتفاق یک خطای سیستمی باشد اما از سایت‌های وابسته به نیروی انتظامی، انتظار دقت بیشتری آن هم در ایام اربعین می‌رود. امیدواریم مسئولین ذیربط هرچه سریعتر اقدام به اصلاح این اشتباه سیستمی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها