أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۰۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو که یکی از سیاست‌های وزارتخانه و مورد تاکید وزیر صنعت است، به‌تدریج در حال انجام بوده و تاکنون ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی خارج شده است.

به گزارش پایگاه 598، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با ایرنا ضمن اعلام این مطلب افزود: بررسی روند قرعه‌کشی خودرو در سال جاری حاکی از آن است که در هر مرحله تعداد بیشتری از خودروها از قرعه‌کشی خارج شده اند که این مهم به دلیل افزایش تولید خودرو کامل بوده است.

وی ادامه‌داد: اکنون در سایپا به‌جز خودروهای کوئیک اس و ساینا اس که هنوز در فرآیند قرعه‌کشی هستند، بقیه خودروها از قرعه‌کشی خارج شده و به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شوند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در ایران‌خودرو هم تاکنون چهار خودرو تارا با دنده اتوماتیک، تارا با دنده دستی، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از قرعه‌کشی خارج شده است. وی اضافه‌کرد: امسال با در پیش گرفته شدن شیوه قرعه‌کشی یکپارچه شاهد برقراری ثبات در بازار بودیم و رفتارهای هیجانی و تقاضاهای کاذب رو به کاهش گذاشت و در چند ماه اخیر قیمت‌ها در بازار روند کاهشی داشته است.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی شاهد حذف قرعه‌کشی‌ها در فروش فوق‌العاده خودرو خواهیم بود، خاطرنشان‌کرد: این گام بعدی خواهد بود و با افزایش تولید می‌توان تعداد خودروهای بیشتری را از طریق فروش فوق‌العاده از قرعه‌کشی خارج کرد.

سخنگوی وزارت صنعت با اشاره به اینکه اکنون خودروهای کوئیک، کوئیک آر (دو رنگ)، وانت سایپا ۱۵۱ و همه محصولات زامیاد به صورت فروش فوق‌العاده از قرعه‌کشی خارج شده‌اند، اظهار داشت: در ایران‌خودرو مساله کمی متفاوت است و این گروه صنعتی در گام نخست دو خودرو هایما و تارا را برای کشف قیمت پایه در بورس کالا عرضه کرد و در گام بعدی، خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ دو وارد بورس خواهد شد که در این صورت دست این خودروساز برای تامین نقدینگی در راستای رشد تولید و خروج خودروها از قرعه‌کشی بازتر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها