أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۳۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
هر نوع همکاری با تلویزیون سعودی نشانه‌ای از اقدام تروریستی علیه مردم ایران در جنگ اطلاعاتی دشمن است

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، باراک راوید خبرنگار صهیونیست فاش کرده است که موساد به طور منظم از شبکه فارسی زبان اینترنشنال، به عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند. راوید در ادامه گفته است که بودجه این شبکه را رژیم سعودی تامین می کند.

تا پیش از این مقامات سعودی ادعا کرده بودند که بخش خصوصی بودجه این تلویزیون ضد ایرانی را تامین می‌کند، حالا مشخص شده است که رژیم آل سعود به صورت مستقیم منابع مالی این تلویزیون ۲۴ ساعته را تامین کرده است.

اما مهم‌تر از اسپانسری سعودی‌ها برای این موساد در این عملیات روانی؛ شبکه‌های فعال و افرادی است که در داخل و یا خارج از کشور سوژه برای تلویزیون وهابی‌ها تهیه می‌کنند.

تا پیش از این مشخص شده است که برخی افراد به صورت مستقیم برای این شبکه صهیونیستی خوراک فرستاده و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم برای کانال رسانه‌ای سعودی پژواک فرستاده‌اند.

افشاگری صهیونیست‌ها از سطح همکاری میان گروهک تروریستی موساد و تلویزیون آل سعود اتمام حجت با همه افرادی است که با این شبکه عملیات روانی و فریب‌کار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم همکاری کرده یا به آن سرویس می‌دهند.

هر نوع همکاری با تلویزیون سعودی نشانه‌ای از اقدام تروریستی علیه مردم ایران در جنگ اطلاعاتی دشمن است؛ لازم است قوه قضائیه با دقت نظر و به صورت قاطع اقدام قانونی علیه عوامل همکار با گروهک موساد را انجام دهد.

رونمایی از شبکه تلویزیونی موساد اینترنشنال در ریاض!

پیش از این باراک لاوید با بیان روابط محرمانه میان عربستان و رژیم صهیونیستی گفته بود   که  شماری از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش اسرائیل نیز طی سال‌های گذشته به عربستان سفر کرده‌اند که بارزترین آنها بنی گانتس است که در زمان تصدی ریاست ستاد ارتش اسرائیل سفری به عربستان سعودی داشت.

 یکی دیگر از ابعاد همکاری ریاض با اسرائیل در زمینه جاسوسی از شهروندان و مخالفانش است که گفته می‌شود سعودی‌ها با کمک یوسی کوهن رئیس موساد از همکاری شرکت ان اس او و برنامه جاسوسی پگاسوس کمال بهره را برده و از این طریق موفق به ترور جمال خاشقجی در سال ۲۰۱۸ شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها