کد خبر: ۵۱۲۵۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
آخرین وضعیت امیری، اللهیار و طارمی؛
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد که امیری به جام جهانی برسد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" دکتر علیرضا شهاب صبح امروز میهمان برنامه صبحگاهی شبکه دو سیما بود تا آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی را تشریح کند.
عضو کادر پزشکی تیم ملی در خصوص آخرین شرایط وحید امیری گفت:«خدا را شکر از اردیبهشت‌ماه که جراحی کردند و یک دوره نقاهت یک‌ماهه را گذراندند، از ماه دوم در خدمتشان هستیم و یک سری کارهای حفظ و ارتقای عضلات را برای زندگی روزمره و شخصی انجام دادیم. از ماه سوم تمرینات فوتبالی اضافه شد و یک سری تمرینات چندصفحه‌ای با لود بالا، دویدن‌های ۶۰-۷۰ درصد را شروع کردیم. کارهای مهارتی فوتبال را هم آغاز کردیم. خدا را شکر هیچ‌گونه مشکلی به وجود نیامده است. مسیر دشواری بود اما ادامه می‌دهیم و امیدواریم تا انتهای شهریورماه به تمرینات کنترل شده فوتبالی برسد. با خود تیم تمرین خواهد کرد اما برای درگیری و این مباحث باید دید شاخص‌هایش را به دست می آورد یا خیر. شاید به سطح عالی برسد و شاید هم با تمریناتی دیگر در سطح نرمال اضافه شود تا به آن حد برسد.»


دکتر شهاب در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه آیا وحید امیری به جام جهانی می‌رسد یا خیر گفت: «با این روند که پیش می‌رویم، بله. چون ایشان به اراده و اخلاق نزد مردم معروف هستند. مردم دعا کنند تا این روند درست طی شود تا گوشه‌ای از شادی مردم رقم بخورد.»
شهاب در خصوص ساعت همکاری‌اش با وحید امیری هم گفت:« صبح‌ها که به مرکز ملی فوتبال می‌رویم و بعدازظهر هم که فیزیوتراپی در کیلینیک خودمان را ادامه می‌دهیم.»
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی در خصوص مصدومیت الهیار صیادمنش نیز گفت:«منتظر داده‌های کامل‌تر هستیم و دیشب هم اتفاقاً با اللهیار صحبت کردیم. امروز یک بررسی نهایی در سطح کادر پزشکی باشگاه هال سیتی و مشاوران اطراف آن انجام می‌شود و وقتی نتیجه بیاید تازه ما متوجه وضعیت او خواهیم شد. ناحیه مصدومیت همسترینگ و درجه آن هم دو یا سه است. طبعا زیر هشت هفته مصدومیت بهبود پیدا نخواهد کرد و میزان دقیق آن را هم چون اطلاعی ندارم نمی توانم به طور مشخص بگویم. بسته به بالک عضله و جای مصدومیت میزان آن فرق دارد. اگر محل آسیب دیدگی روی بافت‌های تاندونی متصل به عضله باشد، میزان آن افزایش پیدا خواهد کرد.»

شهاب در مورد محل پشت‌سر گذاشتن نقاهت صیادمنش هم افزود:« تمام این موارد به بعد از برگزاری کمیسیون مربوط می‌شود اما ما دوست داریم که تمام بازیکن‌ها زیر نظر خودمان این مرحله را پشت سر بگذارند. ولی چون در قرارداد با باشگاه‌ها هستند به صورت حرفه‌ای آنها باید تصمیم بگیرند.»
شهاب در خصوص مشکل مهدی طارمی و کاوه رضایی هم گفت:«در مورد مهدی مشکل خاصی نیست و با یک مراقبت درمانی برطرف می‌شود. کاوه رضایی هم یک مصدومیت داشت که دو سه ماه پیش حل شده و الان در وضعیت خوبی به سر می‌برد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها