کد خبر: ۵۱۲۵۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیرکل راهداری ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ هزار نفر در مرز مهران تردد دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: از تاریخ ۲۸ خردادماه که روادید به کشور عراق لغو شده با حجم گسترده‌ای از مسافر و زائر در استان مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: روزانه ۱۰ هزار نفر هم اکنون در رفت و برگشت از مرز مهران تردد می‌کنند.

وی افزود: در سنوات گذشته بحث لغو روادید فقط در ایام اربعین بود اما هم اکنون از قبل از اربعین این اتفاق افتاد و استان پذیرای زائران حسینی است.

وی ادامه داد: اتفاق دیگری که رخ داده اینکه در سنوات قبل به دلیل کرونا تعدادی از مالکان اتوبوس در استان به دلیل اینکه مسافرت وجود نداشته، اتوبوس خود را فروخته و الان حدود ۱۰ دستگاه از ناوگان اتوبوسی استان کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: امسال امیدواری با استفاده از تبصره ۱۸ بخشی از کمبود ناوگان اتوبوسی استان جبران شود.

وی در مورد کمبود بلیط اتوبوس در استان، عنوان کرد: هیچ دلیلی ندارد مردم از اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار نباشند، بررسی‌های کلی در این راستا صورت گرفته است.

چشمه خاور عنوان کرد: شرکت‌های حمل و نقل اتوبوس که در داخل ایلام هستند، این شرکت‌ها به هیچ عنوان حق رفتن به مهران را ندارند و باید بدر مرکز استان به مردم خدمات رسانی کنند. همجوار خدمت کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر شهروندان برای تهیه بلیط از مدت ۲۴ ساعت قبل می‌توانند بلیط تهیه کنند، یا اینکه مراجعه حضوری به پایانه داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها