أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده این تیم همچنان طبق نظر کادرفنی به دنبال جذب مهاجم خارجی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که تنها ساعاتی به هفته سوم لیگ برتر باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس با مدیریت رضا درویش دست از تلاش برای جذب مهاجم خارجی دوم خود برنداشته است.

رضا درویش در این خصوص اینطور توضیح داده است: مذاکرات در حال انجام است و در هماهنگی با هیات مدیره و سرمربی پیش می‌رود. آن‌چه مسلم است این که با توجه به خواست آقای گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم دوم اقدام می‌کنیم تا برنامه ایشان در نقل و انتقالات کامل محقق شود.

پرسپولیس به تازگی موفق شده تا یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرد و این در حالیست که با فسخ قرارداد شرزود تمیرو، اکنون این باشگاه در تلاش است خط تهاجمی خود را نسبت به گذشته تقویت کند. این تیم در حال حاضر حامد پاکدل، مهدی عبدی و یورگن لوکادیا را به عنوان مهاجم در اختیار دارد.

آنها در تلاش بودند تا شیخ دیاباته آقای گل اسبق استقلال را که فصل گذشته در الغرافه حضور داشت به خدمت بگیرند که این موضوع تا این لحظه نهایی نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها