يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
طرح بیمه حوادث خانواده بیمه سرمد، تمامی اعضای خانواده را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت با توجه جایگاه ارزشمند خانواده، بیمه‌نامه‌ای با عنوان «بیمه حوادث خانواده» طراحی کرده است که افراد خانواده شامل سرپرست خانواده، همسر، فرزندان و پدر و مادر سرپرست خانواده را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌دهد. 

بیمه حوادث خانواده، یکی از ارزانترین محصولات بیمه‌ای است که تمامی اعضای خانواده را بدون محدودیت سنی تحت پوشش قرار می‌دهد و مواردی مانند نقص عضو، از کار افتادگی دائم (کلی و جزئی) و فوت را پوشش می‌دهد و هزینه‌های پزشکی و درمانی کل اعضای خانواده در اثر حادثه را جبران می‌کند. 

این بیمه نامه، در 10 طرح با سرمایه‌های مختلف از حداقل 20 میلیون تومان تا حداکثر 200 میلیون تومان، سرمایه فوت و نقص عضو، به بیمه‌گذاران ارائه می‌شود. حداقل تعداد نفرات بیمه‌نامه در طرح بیمه حوادث خانواده، 2 نفر (سرپرست و همسر) است. 

برای تهیه این بیمه‌نامه، بیمه‌گذاران می‌توانند به هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور  مراجعه نمایند. آدرس و تلفن شعب و نمایندگان بیمه سرمد در وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، در دسترس بیمه‌گذاران است.

بیمه سرمد که در تمام سال‌های فعالیت خود، سطح یک توانگری را با تائید بیمه مرکزی کسب کرده است، با پشتوانه بانک صادرات ایران و شبکه فروش قدرتمند خود، در تمامی استان‌های کشور نمایندگان فعال دارد. این شرکت با بیش از 1000 نمایندگی فعال در سراسر کشور، آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان گرامی است. 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها