يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
بازیکن تیم فوتبال استقلال قادر به همراهی این تیم نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه چهارمین بازی خودش را در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت و این در حالی است که یکی از بازیکنان این تیم با وجود اینکه نامش در لیست فصل جدید قرار دارد، نمی‌تواند آبی پوشان را در مسابقات همراهی کند.

در حالی که طی روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی مطرح شده و حتی گفته می‌شود او از بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد هنوز مجوزی برای بازی کردن او صادر نشده است.

باشگاه استقلال هنوز مدارک پایان خدمت یزدانی را برای دریافت کارت بازی او ارسال نکرده و به همین خاطر مدافع استقلال فعلا نمی‌تواند در ترکیب تیم ساپینتو حضور داشته باشد.

البته ممکن است در ساعات آینده و تا زمان بازی مقابل شاگردان رضا مهاجری مدارک این بازیکن به سازمان لیگ ارسال و مجوز بازی او صادر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها