يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۰۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
وزیر کشور عراق ریاست نشست امنیتی عالیرتبه‌ای برای بررسی تامین امنیت جهت احیای مراسم اربعین حسینی را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از پایگاه شفق نیوز، عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق امروز (شنبه) ریاست نشست امنیتی عالیرتبه‌ای در مقر فرماندهی عملیات مشترک در بغداد با حضور عبدالامیر الشمری، معاون فرمانده عملیات مشترک و معاون رئیس ستاد ارتش و فرماندهان امنیتی و تعدادی از مدیران وزارت حمل و نقل و تجارت و ادارات خدمات رسانی را برعهده داشت.

حاضران در این نشست درباره طرح‌های مطرح شده برای برقراری امنیت زائران اربعین حسینی در استان کربلا و راه‌های منتهی به آن صحبت کردند.

هزاران زائر عراقی و از تابعیت‌های دیگر از چند روز اخیر برای احیای مراسم زیارت اربعین به کربلا رفته‌اند.

تعداد زائران در استان کربلا در مراسم زیارت اربعین در سال میلادی گذشته بیش از ۱۷ میلیون شخص بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها