يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
به همت کنگره ملی شهدای استان قم انجام شد؛
مرحله هفتم نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم با تکریم از ۱۲۰ خانواده شهید آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، با هدف تجلیل از صبر و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهیدان، پیش از ظهر امروز مرحله هفتم نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور در منزل ۱۲۰ شهید استان قم آغاز شد.

در این دیدارها که با حضور نمایندگان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) و بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر دستگاه مربوطه انجام می‌شود، با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهید و لوح سپاس از خانواده‌های معظم شهدای والامقام تقدیر به عمل می‌آید.

گفتنی است تا کنون دیدار و تکریم بیش از هزار و ۵۰۰ خانواده شهید سپاه، بسیج، ارتش، روحانی، فرماندهی انتظامی و... از شهدای قم، به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم انجام شده و این دیدارها تا پایان آبان‌ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت سردار شهید «مهدی زین‌الدین» برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها