يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۳۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر با اعلام اینکه شاهد افزایش قیمت ۱۰ تا ۳۰ درصدی این کالا هستیم، افزود: عمده لوازم التحریر بازار تولید داخل است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، با آغاز سال جدید تحصیلی بازار خرید و فروش لوازم التحریر بعد از دو سال تعطیلی رونق پیدا کرده و همه به نوعی در تلاش برای خرید مایحتاج کودکان خود برای سال جدید تحصیلی هستند. اما برخی از فروشندگان در بازاری که دو سال به دلیل کرونا خرید و فروشی نداشته است درصدد فروش کالا آن هم برای کسب سود بیشتر و جبران ضرر و زیان سالهای گذشته هستند به نوعی که برخی از فروشندگان با افزایش قیمت، خرید لوازم التحریر را برای مردم با مشکلاتی روبرو ساخته اند.

موسی فرزانیان رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر با تاکید بر اینکه افزایش قیمت لوازم التحریر نسبت به سایر کالاها بسیار ناچیز بوده است، گفت: باید قبول کنیم بعد از دو سال خرید و فروش لوازم التحریر رونق پیدا کرده است و تولید کنندگان در این شراط سعی در تولید بیشتر و تامین نیاز بازار دارند اما افزایش قیمت ها نسبت به دو سال گذشته چشم گیر نیست. 

وی با اعلام اینکه در کالاهای مختلف افزایش قیمت ها از 10 تا 30 درصد بوده است، افزود: عمده کالاهای بازار تولید داخل هستند. ما در مداد، تراش، پاک کن و خودکار توانمندی بسیار بالایی داریم و در این کالاها واردات چندانی صورت نمی گیرد، این موضوع نشان می دهد تولیدکننده داخلی سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است اما در برخی از کالاها مانند ماژیک ساخت داخل وجود ندارد و این کالاها از محل واردات تامین می شوند. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر با تاکید براینکه فروش این صنف از اوایل شهریورماه آغاز و فقط یک ماه رونق دارد، گفت: نسبت به سایر کالاها افزایش لوازم التحریر چشمگیر نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها