يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۳۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
بوشهر مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۷۰۰ تن میگو از ۸۸۰ استخر در سطح ۸۶۳ هکتار اراضی پرورشی استان برداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، علی بازدار صبح روز پنجشنبه ۱۷ شهریور اظهار کرد: نیمی از میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر به عنوان قطب تولید میگوی پرورشی ایرام تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده میگوی پرورشی تولید شده در استان به خارج از کشور صادر می‌شود، اضافه کرد: برداشت میگو در استان آغاز شده و تا پایان آبان ادامه دارد.

مدیرکل شیلات استان افزود: پرورش میگو در ۶ هزار و ۴۲۷ هکتار اراضی ساحلی استان در قالب ۵۴۴۰ استخر در ۱۲ مرکز پرورشی اجرا شده است.

بازدار با پیش‌بینی تولید بیش از ۳۳ هزار تن میگوی پرورشی در سال جاری بیان کرد: تاکنون ۲۷۰۰ تن میگو از ۸۸۰ استخر در سطح ۸۶۳ هکتار اراضی پرورشی استان برداشت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها