أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۴۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
امیرعبداللهیان:
وزیر امور خارجه گفت: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و هنرمندان فاخر به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: امشب میهمان هنرنمایی اهالی تئاتر و موسیقی با روایتی زیبا از قیام عاشورا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (س) بودم و این اجرای فاخر را در موسیقی - نمایش «علمدار» به تماشا نشستم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و «هنرمندان فاخر» به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.

وی افزود: امشب میهمان هنرنمایی اهالی تئاتر و موسیقی با روایتی زیبا از قیام عاشورا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (س) بودم و این اجرای فاخر را در موسیقی - نمایش «علمدار» به تماشا نشستم.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه مطلب خود آورده است: از آقایان حسین پارسایی، کارگردان، استاد پرویز پرستویی، تهیه کننده و راوی،. پوریا خادم، آهنگساز، بردیا کیارس رهبر ارکستر، محمدرضا کوهستانی، نویسنده و پوریا اخواص خواننده این اثر تشکر می‌کنم.

امیرعبداللهیان گفت: همچنین از حسن مدیریت آقای زین العابدین، مدیر عامل بنیاد رودکی نیز که عرصه مساعد این نوع آثار فاخر را مهیا می‌سازند، قدردانی می‌نمایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها