امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۳۶۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
سردار رضایی:
جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس در صحنه جرایم خشن را با اجازه ای که از دستگاه قضائی دارد خنثی می کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی، صبح یکشنبه در آئین آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس اظهار داشت: شعار من یک انقلابی ام پرچم سازمان مقدس انتظامی کل کشور است؛ امروز در این میدان مقدس یک اتفاق مهمی شعله ور شد، آن هم پیام جدی بر هنجار شکنان است.

وی افزود: مجموعه انتظامی در میدان و با همکاری دیگر دستگاه‌ها در مقابل هرکسی که بخواهد مقابل مسیر انقلاب قرار بگیرد، می‌ایستد؛ همچنان که در گذشته با این افراد برخورد شده است امروز این برخوردها تشدید می‌شود.

رضایی گفت: افرادی که این میدان را محل جولانگاه می‌دیدند بدانند آن روزها تمام شد و شبانه روز با هر هنجار شکنی برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی بیان کرد: برای این جوانان پلیس تفاوتی ندارد که مجرمان اول انقلاب هستند یا زورگیران و اراذل و اوباش، پلیس عرصه را بر اینان تنگ می‌کند.

وی گفت: به اراذل و اوباش می گویم که تا دیر نشده به خود بیایند و دست از جرم و جنایت بردارند، چرا که پلیس در صحنه جرایم خشن را در صحنه خنثی می‌کند چراکه اختیارات قانونی به این گشت‌های ویژه داده شده است.

رضایی تصریح کرد: با امدادخواهان مهربان هستیم اما با فردی که بخواهد آرامش جامعه را به هم بزند برخورد می‌کنیم؛ در بزرگراه‌ها در خیابان‌های فرعی در تفرجگاه‌ها و … اجازه عرض اندام به این افراد داده نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی افزود: این لباس بر ما حرام است اگر بخواهیم نسبت به جرم و جنایت بی تفاوت رد شویم، گشت‌های ویژه یگان‌هایی هستند که شبانه روز نمی‌شناسند، زورگیری و سرقت مسلحانه، خفت گیری و کیف قاپی و هرچیزی که برای مردم رعب و وحشت درست کند خط قرمز این یگان است.

وی گفت: مجرمان اگر دیدند پلیس مثل عقاب بالاسرشان ظاهر شد بدانند این افراد یگان گشت‌های ویژه هستند که اجازه عرض اندام به اینها نمی‌دهند.

جانشین فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه دستگاه قضائی هم در موضوع عملکرد گشت‌های ویژه پلیس هماهنگ است و مثل دو لبه قیچی هنجارشکنان را قیچی می‌کنیم.چراکه هم خواست مردم است و هم برابر حقوق شهروندی است.

رضایی خاطرنشان کرد: معاندین و بدخواهان هر برداشتی از این گشت‌های ویژه کنند بر ما تأثیری ندارد و بار دیگر می گویم خط قرمز این یگان برخورد با جرایم خشن است.

وی گفت: از امروز ۲۰ شهریور گشت‌های ویژه در تهران بزرگ و استان‌های مورد هدف کار خود را آغاز می‌کنند و به مجرمان می گویم که تا دیر نشده است برگردید.

رضایی خطاب به معاندین گفت: از فتنه انگیزی دست بردارید و ناهنجاری‌های کشور خود را به جمهوری اسلامی نسبت ندهید، ایران مملو از انقلاب و انقلابیون است، ما بازوان انقلاب و پاسداران و حافظان این انقلاب هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌ها، مردم از اقدام‌های قاطع و به موقع پلیس در مواجهه با مجرمان استقبال کردند.

رضایی گفت: امروز مجرمان یا در لانه موش هستند و یا باید منتظر برخوردهای شدید پلیس باشند. هر عنوانی که مجرمان با خود گذاشتند، بی خیال این عنوان‌ها شوند؛ پلیس اگر مجبور شود بدون هیچ ملاحظه کاری و مماشاتی با مجرمان برخورد می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها