يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۷۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
حامیان ملت فلسطین خواهان بایکوت شدن یک کمپانی تولید پوشاک ورزشی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فعالان حامی فلسطین در سالروز جهانی اقدام علیه پوما، ضمن اعلام همبستگی خود با مردم فلسطین، خواهان بایکوت شدن این کمپانی آلمانی تولید پوشاک ورزشی شدند که با اتحادیه فوتبال رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند. پوما که برندی شناخته شده در صنعت پوشاک ورزشی به شمار می‌رود، در ماه جولای 2018 به عنوان اسپانسر اتحادیه فوتبال اسرائیل معرفی شد.

سال گذشته در سالروز اعتراضات برای بایکوت «پوما» فعالان حامی فلسطین در بیش از 50 شهر در سراسر جهان به این موضوع واکنش نشان داده بودند و این اعتراضات امسال هم با همان جدیت پیگیری شد.

اعتراض حامیان فلسطین به «پوما» + عکس

اعتراض حامیان فلسطین به «پوما» + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها