يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۷۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
سومین مرحله قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز ۲۱ شهریور ساعت ۱۴ انجام می‌شود.

به گزارش پاگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار مهر، طبق اعلام وزارت صمت، سومین مرحله قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز ۲۱ شهریور ساعت ۱۴ انجام می‌شود. در مراسم قرعه‌کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت دارند.

همچنین نتایج قرعه‌کشی به شرط اخذ استعلام‌ها ۲۲ شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شود.

گفتنی است، در سومین دوره قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو ۶ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۳۸۴ نفر ثبت نام کردند. در این دور نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه شد که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها