يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای از افزوده شدن ۶ رام قطار فوق العاده برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و اعلام کرد: فروش بلیت این قطارها از ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از امروز 23 شهریور تا 30 شهریور، با افزوده شدن 6 رام قطار فوق‌العاده جدید، تعداد قطارهای مسافری این مسیر نسبت به ایام عادی 3 برابر افزایش یافته و در مجموع ١6 رام قطار زائرین اربعین حسینی را در مسیر خرمشهر-تهران جابجا می‌کنند.

علاوه بر قطارهای مذکور، برای بازگشت زائران زاهدانی و یزدی نیز 2 قطار فوق‌العاده برای مسیرهای خرمشهر - زاهدان و خرمشهر - یزد برای روز پنجشنبه 24 شهریور در نظر گرفته شده است.

فروش بلیت‌های قطارهای اربعین از ساعت 10 صبح امروز 22 شهریورماه به‌صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، در مسیر رفت قطارهای اربعین، امکان خرید بلیت از سوی "اشخاص" فراهم نبود و بلیت قطارهای مذکور به‌صورت گروهی فروخته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها