يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۸۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
هوندا موتور امروز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد بیش از ۱۰ مدل موتورسیکلت برقی را به عنوان بخشی از هدف سازنده ژاپنی برای دستیابی به بی طرفی کربن برای موتورسیکلت‌ها تا دهه ۲۰۴۰ در سه سال آینده در سراسر جهان عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، هوندا، که بر تجارت جهانی موتورسیکلت تسلط دارد، با چالش‌هایی در تغییر مسیر به سمت الکتریکی، با موتورسیکلت‌های بسیار محبوب در اقتصادهای در حال توسعه مواجه است.

به گفته این سازمان، حرکت به سمت الکتریکی ممکن است به معنای وسایل نقلیه سنگین‌تر و قیمت‌های بالاتر باشد و موانعی را برای ورود مصرف‌کنندگان در بازارهای در حال توسعه ایجاد کند.

هوندا در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۰ مدل الکتریکی جدید معرفی کند و فروش سالانه یک میلیون موتورسیکلت برقی را در پنج سال آینده هدف قرار داده است.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ سالانه ۳.۵ میلیون موتورسیکلت برقی یا حدود ۱۵ درصد از کل فروش را داشته باشد. این شرکت افزود که موتورسیکلت‌های برقی خود را به باتری‌های حالت جامد مجهز خواهد کرد که در حال حاضر در دست توسعه هستند.

به گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد که همراه با فشار به سمت تولید الکتریکی، تولید موتورهای احتراق داخلی در موتورسیکلت‌های خود را متوقف نخواهد کرد. در عوض، روی کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از موتورها و معرفی مدل‌های سازگار با سوخت‌های کربن خنثی کار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها