کد خبر: ۵۱۳۹۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، با حضور در بین مواکب حسینی شلمچه و بصره، کتیبه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب را تقدیم خادمان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مواکب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با حضور در بین مواکب حسینی در شلمچه و بصره، کتیبه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب را تقدیم خادمین مواکب کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور خادمین مواکب حسینی در نقطه صفر مرزی گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی اجر و پاداشی بی‌نظیر نزد خداوند متعال دارد و حضور خالصانه خادمین مواکب در نقطه صفر مرزی جهت رفاه حال زائران اربعین، اجری مضاعف خواهد داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابلاغ درود و سپاس مقام معظم رهبری به خدمتگزاران زائران در مواکب حسینی شلمچه اذعان داشت: مواکب حسینی از ورودی استان خوزستان تا نقطه صفر مرزی مشغول پذیرایی از زائران اربعین حسینی‌اند و حضور زائران بین‌المللی برای عبور از مرز شلمچه، ضرورت توجه به مواکب‌ مردمی در این مرز را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به برگزاری سوگواره پایتخت موکب‌ها در راستای تولید محتوای فاخر رسانه‌ای با هدف ترویج  این سنت حسنه خاطرنشان کرد: از تمام هنرمندان برای ثبت و ضبط  جلوه‌های بی‌نظیر مردمی در خدمت به زائران حسینی دعوت به‌عمل می‌آورم  تا با خلق اثری فاخر، رسالت هنری خود را ایفا کنند.

گفتنی است، 400 موکب مردمی از میدان مقاومت تا مرز شلمچه و 300 موکب در چذابه در حال خدمت رسانی به زوار سالارشهیدان‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها