کد خبر: ۵۱۳۹۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشت بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین از طریق پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی پیاده روی اربعین همچنان تردد زائران اربعین از پایانه مرزی خسروی ادامه دارد و طی روز گذشته تعداد ۹ هزار و ۷۶۵ نفر از این مرز راهی کربلای معلی شدند.

وی با اشاره به آغاز بازگشت زائران از مرز خسروی، افزود: همچنین طی شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۱۵۹ نفر نیز از پایانه مرزی خسروی به کشور بازگشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین طی شبانه روز گذشته ۶۷ هزار و ۸۱۸ تردد ورودی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده که مجموع ترددها نیز ۷۲۴ هزار و ۵۱۵ مورد بوده است.

کرمی بیان کرد: زائرانی که به کشور باز می‌گردند می‌توانند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به شهر کرمانشاه مراجعه و از طریق پایانه مسافربری شهید کاویانی بلیت مورد نیاز خود را برای بازگشت به شهر خود تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: خدمات رسانی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تا بازگشت آخرین زائر اربعین از مرز خسروی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها