يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرآنلاین، سیده طیبه حسینی، سخنگوی هدفمندی یارانه ها در این خصوص اظهار کرد: سامانه رفاه وزارت رفاه کماکان پذیرای درخواست بازبینی افراد است و افرادی که ماه گذشته درخواست بازبینی آنها ثبت شده و دهک یک تا ۹ شناخته شده باشند، این ماه همراه سایر افراد، یارانه خود را دریافت کردند.

حسینی گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند. اگر دهک یک تا ۳ باشند، رقم یارانه دریافتی آنها ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و اگر دهک ۴ تا ۹ باشند رقم ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقمی که مسدود بوده و مبلغی که باید به ازای این چند ماه دریافت می کرده اند، در ماه آتی به حساب آنها واریز می‌شود.

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر به محض اینکه شناسایی شود که خانواری مشمول دهک یک تا ۹ است، هم معوقات را دریافت می‌کند هم مسدودی به حساب آنها واریز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها