يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۴۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
استقلال- پرسپولیس قبل از جام جهانی؛
سازمان لیگ قصد دارد قبل از اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله دربی را برگزار کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۶ هفته خود را سپری کرده که هم‌اکنون به دلیل برگزاری نخستین اردوی تیم ملی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش دچار وقفه شده و قرار است پس از ۶ هفته دیگر نیز آخرین اردو قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شود که در این بین، دیدار حساس استقلال و پرسپولیس نیز طبق برنامه باید انجام بگیرد.

در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی قرار بود ۱۰ روز قبل از نخستین مسابقه ایران در جام جهانی قطر و در تاریخ بیستم آبان‌ماه لیگ برتر تعطیل شود و بازیکنان به اردو بروند، اما حالا طبق برنامه کارلوس کی‌روش، لیگ برتر نهایتا تا روز سیزدهم آبان‌ماه باید در جریان باشد که در همین مدت باقی مانده نیز ۶ هفته انجام ازجمله شهرآورد ۹۹ پایتخت انجام خواهد شد.

در شرایطی که سازمان لیگ دیروز فقط برنامه زمان‌بندی هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد، اکنون سهیل مهدی مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی در جام جهانی، ۶ هفته دیگر برگزار خواهد شد و پس از انجام دیدارهای هفته دوازدهم، بازی‌ها تعطیل می‌شود.

بنابر اعلام مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، بازی استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و پس از آن، بازیکنان ملی‌پوش داخلی به اردو می‌روند.

طبق اعلام این مقام مسؤول در سازمان لیگ، کارلوس کی‌روش تا این لحظه با انجام بازی‌ها تا روز سیزدهم آبان‌ماه موافقت کرده و تا آن زمان، سازمان لیگ اجازه دارد ۶ هفته دیگر از لیگ برتر را برگزار کند.

بنابر این، در صورتی که تغییری در برنامه آماده‌سازی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به وجود نیاید و کی‌روش بازی تدارکاتی خارج از برنامه قبلی در نظر نگیرد، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ ، روز سیزدهم آبان‌ماه انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها