يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۷ مهر ۱۴۰۱
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح های در دست اقدام برای کاهش مشکلات معیشتی فرهنگیان گفت: معلمان نگران رتبه بندی نباشند و فرآیند آن در حال انجام است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در نشست با معلمان مدرسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان  کرج بیان داشت: فرآیند رتبه بندی معلمان طبق زمانبندی پیش بینی شده در همه استانها در حال انجام است و کارهای مربوطه ارزیابی می شود.
وزیر آموزش و پرورش  گفت : رتبه بندی معلمان مهرآفرین هم در حال انجام شدن است و از روز یکشنبه هفته آینده پرداخت اولیه آن به معلمان شروع می شود.
نوری تصریح کرد: موضوع پرداخت پاداش به بازنشستگان سال ۹۹ هم با مشکل نقدینگی روبروست که روز گذشته با رییس جمهور مطرح و دستور لازم برای پیگیری داده شد.

وی ادامه داد: معلمان به رغم همه کمبودها جریان تعلیم و تربیت را با قوت در سال تحصیلی جدید پیش خواهند برد .
نوری یاد آور شد: در سفر ریاست جمهور به البرز یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان برای رفع مشکلات فضای آموزشی این استان اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز  البرز هم  امسال۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در این استان در نظر گرفته اند.
وزیرآموزش و پرورش تاکید کرد: با نهضت مدرسه سازی که در البرز شروع شده  در آینده ای نزدیک شاهد افزایش زیرساخت های آموزشی البته با مشارکت خوب خیرین خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها