يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۰۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۲ مهر ۱۴۰۱
هشدارهای مدیر برکنار شده؛
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، اتفاقی که در دیدار پرسپولیس برابر تراکتور رخ داد و باعث تاخیر در شروع این بازی شد، بار دیگر زنگ خطر را برای این ورزشگاه ۵۰ ساله به صدا درآورد تا شاید مسئولان ورزش کشور به ویژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فکر درمان اساسی دردهای این پیرمرد ورزش ایران بیفتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این هم هشدارهایی در مورد احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه آزادی مطرح شده بود اما هنوز اقدام تاثیرگذاری برای جلوگیری از این خطرات احتمالی صورت نگرفته است.

احمد مددی مدیر یک سال اخیر مجموعه ورزشی آزادی که بعد از دیدار پرسپولیس و تراکتور از مسئولیتش برکنار شد، در تازه ترین اظهاراتش هشدارهای لازم در مورد ریزش سکوها و خطرات برق این ورزشگاه را تکرار کرد.

وی در مورد مشکل برق دیدار پرسپولیس و تراکتور گفت: من گزارش ها را به مراجع ذیصلاح ارسال خواهم کرد. قدمت سیستم و تاسیسات برقی آزادی نیم قرن هست و با این سیستم که باید در موزه ها مشاهده شان کنیم یک چالش بزرگ در پیش خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه برق ورزشگاه ممکن است در دیدارهای آینده هم مشکل ساز شود گفت: در یکسال و پنج روزی که در آزادی مسئولیت داشتم بارها به مدیرعامل شرکت توسعه و سایر نهادها نامه زدم و نسبت به بروز چالش ها و خطرات احتمالی هشدارهای لازم را دادم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: حتی به مدیر وقت سازمان لیگ فوتبال (حیدر بهاروند) نامه زدم و گفتم به دلیل چالش برق، ورزشگاه آزادی نمی تواند بازیها را زیر نور برگزار کند و بازیها باید زیر نور طبیعی برگزار شود. به استانداری هم نامه زدیم که همه آنها موجود است. بعد از این نامه نگاری ها شورای تامین تصمیم گرفت که بازیها زیر نور طبیعی برگزار شود اما مدیرعامل شرکت توسعه نامه ما را منتفی و تاکید کرد که مسئولیت را برگردن می گیرد.

مددی ادامه داد: مسئول اصلی وضعیت برق در ورزشگاه آزادی آقای عاصم یوسفی است. متاسفانه ایشان به نامه های ما توجهی نکردند. البته الان بعد از یکسال پیگیری پیمانکار برق مشخص شده که امیدواریم زودتر کارهای اجرایی آغاز شود. وضعیت خطرناک است و باید رسیدگی شود. اصلاً هیچ تضمینی برای برق ورزشگاه آزادی وجود ندارد. این برق مشکل دارد و می تواند برای مسابقات آینده هم چالش درست کند.

مدیر پیشین مجموعه ورزشی با تاکید بر اینکه کلیه بودجه ها در اختیار شرکت توسعه است در مورد دلیل برکناری اش هم گفت: آقای عاصم یوسفی برای اینکه از بار مسئولیت شانه خالی کند من را برکنار کرد که از طنزهای تلخ روزگار است. من چه کاره بودم مگر؟ همه چیز دست شماست، بودجه و … در اختیار شماست.

احمد مددی با هشدار نسبت به احتمال ریزش سکوها در ورزشگاه آزادی نیز گفت: ما در ورزشگاه آزادی با پدیده شکست سکوها مواجه هستیم. در بخشی از سکوها با شکست احتمالی مواجه شده ایم. با این شرایط احتمال حادثه و آسیب وجود دارد. اخیراً مناقصه ۱۵ زون از ۶۹ زون صورت گرفته است که اصلاً پاسخگو نیست. قبلاً البته زون های دیگر از مجموع ۷۲ زون مناقصه اش برگزار شده بود اما این اقدامات کافی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

وی با بیان اینکه براساس بررسی های صورت گرفته ورزشگاه های بزرگ دنیا هر ۲۵ سال یک بار بازسازی کامل شده اند، گفت: ورزشگاه آزادی قدمتی ۵۰ ساله دارد اما در این مدت هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.

احمد مددی در پایان گفت: برخی هنوز این خطرات و هشدارها را باور ندارند و این را شیطنت اعلام می کنند! مگر می شود به مردم دروغ گفت؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها