أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۴ مهر ۱۴۰۱
کمبود شیر خشک رژیمی در کشور نداریم
رئیس اداره شیر خشک سازمان غذا و دارو گفت: شیر خشک های رژیمی معمولا از کشورهای فرانسه، سوئیس، انگلیس، هلند و اسپانیا خریداری و وارد کشور می شوند.

به گزارش پایگاه 598، بهادر صید محمدیان گفت: از ابتدای سال تا آخر شهریور دو میلیون و ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک رژیمی نوزادان وارد کشور و ترخیص شده اند و فرآیند واردات شیرخشک رژیمی به کشور ادامه دارد.

به گفته وی در حال حاضر کمبود شیر خشک رژیمی در کشور گزارش نشده است. این شیر خشک به صورت مداوم وارد ایران می شود. افراد می توانند سهمیه شیر خشک رژیمی خود را با نسخه پزشک از داروخانه ها دریافت کنند.

او افزود: شیرخشک های رژیمی معمولا از کشورهای فرانسه، سوئیس، انگلیس، هلند و اسپانیا خریداری و وارد کشور می شوند. برای شیر خشک رژیمی ارز دولتی تخصیص داده شده است.

او گفت: شیرخشک ها توسط داروخانه ها تهیه می شوند و معاونت های غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هر منطقه پاسخگوی تلفنی و حضوری مردم هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها