کد خبر: ۵۱۵۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
در راستای تکمیل پازل دشمنان
بارید بابایی، مجری تلویزیون، به بهانه حمایت از مردم اما در واقع دلگرمی به اغتشاشگران و تکمیل پازل دشمنان، با انتشار استوری از صدا و سیما خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، بارید بابایی مجری تلویزیون، که اخیرا به بهانه مسابقه زوجی نو در شبکه سه سیما به اجرای برنامه پرداخته بود، به بهانه حمایت از مردم اما در واقع دلگرمی به اغتشاشگران و تکمیل پازل دشمنان، با انتشار استوری از صدا و سیما خداحافظی کرد که در ادامه واکنش مخاطبان را به این موضوع می‌بینید.

این مجری تلویزیون با انتشار متنی نوشت: «من باربد بابایی بعد از بیست و چهار سال کار رسانه‌ای اعلام میدارم در برنامه زوجی نو و هیچ برنامه‌ای اجرا نخواهم داشت تا زمانی که مردم سرزمینم حال دلشون خوش باشه و خوشحال باشن...»

واکنش و کامنت های مردم هم به این خداحافظی جالب توجه بود که در ادامه تصویر آن به نقل از چند سایت خبری می آید:

کناره‌گیری دو مجری از صداوسیما + واکنش مردم

کناره‌گیری دو مجری از صداوسیما + واکنش مردم

اما سوال اینجاست مردم سرزمینی که این روزها برخی هنرمندانی که به واسطه صداوسیما معروف شده و دم از آنها میزنند همین کسانی هستند که سطل آشغال آتش می زنند، شیشه مغازه را میشکنند و با ایجاد ترافیک و هرج و مرج با اعصاب مردم بازی می کنند و یا آنهایی که به واسطه دو هفته اغتشاش در استرس به سر می برند و منتظر هستند این هیاهوها تمام شود و زندگی به حالت عادی برگردد؟! شما از مردمی حرف میزنید که دنبال اغتشاش هستند و گرنه مردم که بانک و اتوبوس آتش نمیزنند ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها