أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۷۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۶ مهر ۱۴۰۱
هیچ بازیکنی جایگاه ثابت ندارد
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ تا اتمام قراردادم به همراه کادر فنی برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، وحید شمسایی در مورد وضعیت قراردادش با تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تا اتمام قراردادم به همراه کادر فنی برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم. ان‌شاءالله از هفته آینده  به همراه کادر فنی بازی‌های لیگ را از نزدیک تحت نظر می‌گیریم و هر بازیکنی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی افزود: راهی که در مورد جوانگرایی از ابتدای حضورم در تیم ملی شروع کرده‌ام آن را با قدرت ادامه می‌دهم و نتیجه برایم مهم نیست و طبق برنامه‌ای که با کادر فنی داشتیم به دنبال جوانان 19 تا 23 ساله هستیم. هیچ کسی در تیم ملی جایگاه ثابتی ندارد و بازیکنان جوان در لیگ مطمئن باشند که ما تمام بازی‌های آنها را از نزدیک رصد می‌کنیم و اگر شایسته پوشیدن تیم ملی داشته باشند قطعاً به این تیم دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که گفتم هیچکسی در تیم ملی جای ثابتی ندارد. این تیم متعلق به 85 میلیون ایرانی است و من با هیچکسی تعارف ندارم و هر بازیکنی که آماده باشد و پتانسیل لازم را داشته باشد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و درب تیم ملی به روی همه باز است.

شمسایی در مورد قراردادش در تیم ملی عنوان کرد: تا اتمام قراردادم و تا زمانی که هستم فعالیت خود را ادامه می‌دهم. تیم ملی متعلق به من نیست و برای من فرقی ندارد که چه زمانی عذر من را از این تیم بخواهند اما تا لحظه‌ای که در این تیم هستم تمام سعی تلاش خود را می‌کنم تا این تیم موفق باشد موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی دل مردم می‌شود پس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد. در حال حاضر با سفال‌منش مربی تیم ملی صحبت‌هایی در رابطه با برنامه‌های آینده تیم ملی شده و برنامه‌ای برای تمام بازی‌های فیفادی آماده شده و قرار است این برنامه تحویل کمیته فوتسال شود.

وی در ادامه در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: در بازی‌های آسیایی با ژاپن جلساتی با مربی این تیم و رئیس کمیته فوتسال داشتیم که آنها درخواست داشتند بازی‌های دوستانه در هر دو کشور داشته باشیم به هر صورت برنامه‌ریزی این دیدارها برعهده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال است؛ البته با چند کشور دیگر هم صحبت‌هایی شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: کادر فنی علاوه بر بازی‌های لیگ تیم ملی زیر 19 سال علی صانعی را هم تحت نظر دارد تا اگر بازیکن خلاق جوانی در این تیم باشد آن را به تیم ملی دعوت می‌کنیم و برنامه داریم که این بازیکنان را در تورنمنت‌های مختلف دعوت کنیم تا آماده و آبدیده شوند و برای بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام‌جهانی 2024 آماده شوند.

شمسایی گفت: یک خواسته از  فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال داشتیم تا در صورت امکان یک مربی خارجی تحت اختیار تیم ملی بگذارند درخواست خود را دادیم تا انشالله در جلسه هیات رئیسه فدراسیون مطرح شود و در صورت موافقت یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا برای جایگزینی مصطفی نظری، مربی دروازهبانان در نظر دارید، عنوان کرد: این موضوع باید با نظر سایر اعضای کادر فنی بررسی شود و با نظر کادر فنی مربی دروازه‌بانان را اضافه می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها