أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۹۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۸ مهر ۱۴۰۱
در غفلت کمیته فوتسال؛
مربی اخراجی از تیم ملی فوتسال ایران به دلیل غفلت کمیته فوتسال ماهیانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، یک روز پیش از اعزام تیم ملی فوتسال ایران به شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بود که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی، مصطفی نظری مربی دروازه بان ها را اخراج کرد.

نظری که از ابتدای شروع به کار وحید شمسایی در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران حضور داشت، بعد از ۶ ماه حضور در این تیم و به دلیل اختلاف نظر با شمسایی از سمتش کنار گذاشته شد تا تیم ملی در غیاب مربی دروازه بان، عازم کویت و جام ملت‌های آسیا بشود.

قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال با فدراسیون فوتبال یک ساله است اما نظری با وجود اخراج از این تیم در میانه سال، تمام قراردادش را دریافت می‌کند.

حقوق مربی سابق دروازه بان های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.

در واقع نظری در حالی که در تیم ملی ایران حضور ندارد، تا پایان سال و به مدت ۶ ماه، ۳۰۰ میلیون تومان دیگر دریافت می‌کند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که کمیته فوتسال و کادر فنی می‌توانست با ارائه یک گزارش در زمان مناسب، جلوی پرداخت این مبلغ اضافه را بگیرد؛ موضوعی که تاکنون پیگیری نشده است و بعید به نظر می‌رسد اقدام دیگری در این راستا صورت بگیرد.

شمسایی چند روز پیش در مصاحبه‌ای تاکید کرد که نیاز به مربی دروازه بان جدید دارد و به این ترتیب باید بازگشت نظری به تیم ملی را کاملاً منتفی دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها