أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۲۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۴ آبان ۱۴۰۱
درحال حاضر جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسب چهلمین روز درگذشت مهسا امینی در آرامستان این شهر جمع شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار اعزامی ایسنا به سقز، درحال حاضر جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسب چهلمین روز درگذشت مهسا امینی در آرامستان این شهر جمع شدند.

در حال حاضر تمامی راه‌ های منتهی به شهر سقز برای رفت و آمد مردم باز است و برخی دیگر از مردم شهرهای اطراف در این مراسم حضور یافتند.

تاکنون اختلالی در اینترنت این شهر وجود ندارد و حرکت مردم به سمت مزار مهسا امینی بدون اینکه درگیری و تنشی بین آنها و نیروهای انتظامی حاضر در معابر شهر رخ دهد با آرامش انجام شد.

با اعلام خانواده امینی مبنی بر اینکه مراسمی برای چهلمین روز فرزند خود نخواهند داشت، برنامه خاصی در آرامستان پیش بینی نشده و صرفا حاضرین در آرامستان به سر دادن برخی شعارها مشغول بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها