أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۵ آبان ۱۴۰۱
نرخ طلا و سکه بعد از افزایش چشمگیری که در روزهای گذشته طی کرد، امروز اندکی از مسیر قبلی خود عقب نشینی کرد. در بازار ارز، نرخ دلار به کانال قبلی خود بازگشت و با نرخ 35.950 قیمت گذاری شد.

به گزارش پایگاه 598، نرخ طلا و سکه بعد از افزایش چشمگیری که در روزهای گذشته طی کرد، امروز اندکی از مسیر قبلی خود عقب نشینی کرد. در بازار ارز، نرخ دلار به کانال قبلی خود بازگشت و با نرخ 35.950 قیمت گذاری شد.

در بازار امروز نرخ طلای 18 عیار با 300تومان کاهش با نرخ یک میلیون 461 هزار هشتصد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 52 هزار تومان کاهش به 16 میلیون و 302 هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 2 هزار تومان کاهش به 15میلیون و 447 هزار تومان و نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش به 8میلیون 800هزار تومان و ربع سکه با کاهش 50هزار تومان به 5میلیون 800هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد. 

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

همچنین نرخ دلار در بازار آزاد با نوساناتی در کانال 35 هزار تومان نمایش داده شد، به طوریکه در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار با 35.950 تومان قیمت گذاری شد. 

قیمت ارز در صرافی ملی بدون نمایش تغییر قیمت‌ها نمایان شد. به طوری که قیمت دلار 29.044 تومان و قیمت یورو هم با 29.044 تومان معامله شد.

جزئیات نرخ ارز را در جدول زیر مشاهده نمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها